סדנאות למנהלים ולצוותי עובדים

סדנאות למנהלים ולצוותי עובדים

 

1. סדנאות להעצמה ולמיתוג אישי וארגוני למנהלים ולצוותי עובדים נבחרים

המנהלים המובילים ארגונים כיום נדרשים להציג בפני גורמים שונים מחוץ לארגון ובהתנהלותם מול עובדי הארגון דוגמא לאיכות, למקצוענות ולמצוינות, תוך יצירת תדמית חיובית ומעצימה כפרטים וכמנהיגי הארגון. כדי לבצע משימה זו עליהם להכיר בערך הייחודי שלהם, ביכולות האישיות, באופני התקשורת הבינאישית של כל אחד מהם ובאינטגרציית הערכים שלהם ושל הארגון אותו הם מייצגים. בסדנאות החווייתיות באמצעות שיטת A.C.M מתבצע תהליך העצמה ומיתוג פנימי של ההנהלה וצוותי עובדים נבחרים במטרה לשדרג, לשפר ולחזק את הארגון ותדמיתו.

מסגרת הפעולה

התוכנית הבסיסית מורכבת מ-4-6  מפגשים, 3 ש"ש כל מפגש, ומותאמת באופן ממוקד לצרכים ולאתגרים הניהוליים של כל ארגון (אפשרי לבצע את התוכנית גם באופן פרטני עם המנכ"ל ו/או חברי ההנהלה המרכזית). התוכנית מתבצעת באופן התנסותי-חווייתי תוך שימוש בכלים מעולם הפרסום, השיווק והניהול.

 דוגמא לתהליך של חמישה מפגשים שבועיים פרטניים או קבוצתיים לחברי ההנהלה המצומצמת, ההנהלה המורחבת או מנהלי דרג הביניים (התוכנית תותאם לפי צרכי כל ארגון):

מהות

נושאי המפגשים

משך בשעות נטו

 
 

 

   

פרטני או קבוצתי- מיפוי היתרונות האישיים

אבחון עוצמות + תרגול להפנמת העוצמות.

2-3

 

פרטני או קבוצתי- זיהוי נקודות לתשומת לב ויצירת שינוי התנהגותי

לימוד מיומנויות התנהגות חדשות לעקיפת התנהגויות טבעיות שאינן משרתות את המנהל ויצירת שינוי התנהגותי מעצים + תרגול

2-3

 

פרטני או קבוצתי- חשיבה מחוץ לדפוסים המקבעים

זיהוי דפוסים ותפיסות עולם אישיות מקובעות ושינוי נקודת ההשקפה ליצירת פתיחות ניהולית+מודעות ותרגול

2-3

 

קבוצתי- המיתוג האישי

הבנת משמעותו/חשיבותו של המיתוג ויצירת המותג האישי

3

 

 המותג הכפול

החיבור בין המיתוג האישי למיתוג הארגוני/שיווקי + בניית "המותג הכפול"

3

 
 

 אופציונאלי- מפגשים נוספים לאחר סיום התוכנית לפתרון אתגרים ניהוליים נבחרים באמצעות הכלים שנרכשו בתהליך.

  מטרת הסדנה

 בסיום התהליך הפרטני של הפנמת היתרונות, השינוי והפתיחות המחשבתית, מנהלי הארגון מודעים לערכם הגבוה ופועלים עם יכולותיהם המיטביות. המשך התהליך הקבוצתי שם דגש על הבחירה האישית ותרומתה לעצמת המנהלים כצוות (יצירת המיתוג האישי) ולשייכות המשפחתית והמהותית לארגונם (בניית המותג הכפול). העבודה בשיתוף פעולה הרמוני משפיעה בטווח מיידי על הישגי הארגון בהגשמת מטרותיו. השראת הדוגמה האישית של ההנהלה משפיעה יום יומית על צוות מנהלי דרגי הביניים ובאפקט מתמשך על עובדי הארגון, ולטווח הרחוק- אנו יוצרים מערך מנהלים ועובדים אכפתי, נאמן ומרוצה המבטיח יציבות ארגונית כלפי פנים ומותג חזק כלפי חוץ.

   

2. סדנאות להעצמה ולמנהיגות נשים בארגונים – לפרטים: תמי- 052-2531715