מיתוג שיווקי

מיתוג שיווקי

מיתוג שיווקימיתוג שיווקי הוא חלק מהותי באסטרטגיית הצמיחה של כל ארגון, חדש או ותיק, המבקש לבדל את עצמו, לחזק את כושרו התחרותי מול ארגונים מתחרים ולייצר העדפה ונאמנות למוצרים ולשירותים שהוא מספק ללקוחותיו.

המיתוג השיווקי מגדיר את הזהות, הערכים והחזון הארגוני ומייצג את מהות הארגון ("הדנ"א של הארגון"). מיתוג עסקי מוצלח הוא שמעניק לחברה יתרון על פני המתחרים בהיבטים שונים של ייחודיות, מקצועיות, מצוינות, הבלטת נקודות החוזק של הארגון, ויצירת תדמית מושכת ואטרקטיבית. לבניית המיתוג השיווקי מתלווה המרכיב הגרפי המשקף את האסטרטגיה השיווקית של החברה. בסופו של תהליך, התוצר המוגמר הינו שם למותג, סלוגן נלווה, לוגו, שפה גרפית ומסר שיווקי כתוב וברור.

שיטת .A.C.M מתמקדת בהגדרת התכנים של המיתוג השיווקי ובייעוץ מלווה לתהליך העיצוב. לכך תורם ניסיונה רב השנים של תמי בן גדעון, יוצרת השיטה, כבעלים של משרד פרסום ומומחית בתחום בניית מותגים שיווקיים כולל עיצובם הגרפי.

כדי שעסק יצליח לגבור על מתחריו הוא צריך לבלוט בצורה משמעותית בשוק, להיות ייחודי, מרענן ומעניין ולכן יש חשיבות רבה לבחינתו מחדש ולשדרוגו של המיתוג השיווקי.  אמנם לרוב הארגונים הוותיקים יש מיתוג שיווקי קיים לאורך זמן אך לעיתים קרובות יש צורך לחדש אותו ואת מערכת ערכיו או לחליפין לחדד ולדייק את המותג הקיים ולהפוך אותו לאקטואלי ועכשווי.

במקרים אחרים שבהם עבודת המיתוג מתבצעת עבור ארגון חדש שנמצא בהקמה, אנו מגדירים הגדרה ברורה, מדויקת ועכשווית את ערכיו הייחודיים של הארגון, מפלחים את קהל היעד שלו ובונים לו תדמית עסקית מנצחת. תדמית זו מהווה חשיפה ראשונית אטרקטיבית המתאימה למטרותיו ולשאיפותיו של הארגון החדש ובד בבד היא בעלת עוצמה שתלווה את הארגון לאורך זמן ותתרום לצמיחתו ולהתבססותו.

מיתוג שיווקי ברור ועכשווי מאפשר חיבור בהיר ועוצמתי של צוות המנהלים והעובדים לערכי הארגון על ידי התהליך החדשני של בניית "המותג הכפול".

סקרנים?

צרו קשר

ותקבלו תשובות מידיות לכל שאלותיכם בנושא אבחון ההון האנושי בחברה ושינוי התנהגותי מעצים, בנושא מיתוג חדשני ומתקדם ובנושא יצירת פריצת דרך בארגונכם באמצעות שיטת .A.C.M.