מיתוג אישי

מיתוג אישי

מיתוג אישימיתוג, במובן הקלאסי של המילה, הוא תהליך המעניק ערך וייחודיות למוצר/רעיון/שרות, יוצר "בולטות" של המוצר בתפיסת הלקוח לעומת מוצרים מתחרים ובונה ביטחון ונאמנות לקוחות למוצר לאורך זמן.

כשם שלכל מוצר יש איכויות מיוחדות כך גם לכל אדם איכויות ייחודיות משלו, ובאותה דרך שבה אנו ממתגים מוצרים ניתן גם למתג אנשים. טום פיטרס האמריקאי השתמש לראשונה במונח "מיתוג אישי" במאמר שפרסם בשנת 1997 תחת הכותרת The Brand Called You"" ("מותג ושמו אתה"). הוא קבע כי מיתוג אישי הוא יצירת התדמית הרצויה לאדם, יצירת נוכחות – שיזכרו אותו, שיכירו אותו, שיהיה מזוהה. כלומר, המיתוג האישי לא נועד לשפר אותנו, אלא רק את האופן שבו אחרים רואים אותנו. למעשה תדמיתנו האישית קובעת איך אחרים יתייחסו אלינו.

 בשיטת .A.C.M, לאחר שסיימנו את תהליך האבחון, הפנמת היתרונות וההעצמה של יכולותינו הטבעיות, אנו עוברים לתהליך המיתוג האישי. תהליך מרתק זה מתייחס לבחירות ולהחלטות שלנו ולבנייה מתוכננת ומכוונת של תדמיתנו האישית (ניתן לבצע את תהליך המיתוג בפני עצמו, אך התוצאות עשירות יותר כשהוא מתווסף לתשתית של המודעוּת ליתרונות ולשינוי ההתנהגותי המעצים).

המיתוג האישי מבטא את תמצית הערכים, האמונות, הניסיון, הידע וההשכלה, הכישרונות, יכולת המנהיגות, הכישורים החברתיים והבחירות האישיות שלנו כבני אדם. בתהליך המיתוג אנו מזהים את הבידול שלנו, יוצרים את המיצוב שלנו ומגדירים מהי ההבטחה הייחודית שלנו, שרק אנו מסוגלים להבטיח (מעין "תועלת" שאנו מספקים והמחויבות המוחלטת לכך שאנו מוכנים לקחת על עצמנו).

בתום התהליך, לאחר אינטגרציה של הנתונים, נקבעת "הצהרת המותג האישי" המבטאת באופן אותנטי את האיכויות, הכישורים והערך המוסף שלנו כבני אדם. תהליך המיתוג האישי מאפשר לנו לגלות את הייחוד שבנו ולהציג את יתרונותינו בביטחון ובהצלחה בכל התחומים, האישיים והמקצועיים.

סקרנים?

צרו קשר

ותקבלו תשובות מידיות לכל שאלותיכם בנושא אבחון ההון האנושי בחברה ושינוי התנהגותי מעצים, בנושא מיתוג חדשני ומתקדם ובנושא יצירת פריצת דרך בארגונכם באמצעות שיטת .A.C.M.